Saturday, January 19, 2013

Väikese tüdruku esimene nukk

Olen siin blogis päris palju erinevaid nukukesi näidanud. Seekordne on mõnes mõttes sootuks erinev ja siiski ka sarnane  oma eelkäijatega.
Uut tüüpi nukk sündis mitmel põhjusel. Esiteks oli soov, et nukk oleks 1920-ndate stiilis ja teiseks, et mänguasi sobiks ka aastasele lapsele. Nii pisikesele ei tahtnud kohe kuidagi lõngast juukseid teha. Kohe tekkis kujutlusse pilt lapsest, kel lõngaebemed suus. Nõnda otsustasin proovida teist moodust. Väheke nõudis see planeerimist, sest väikese neiu ema sooviks oli, et ka nuku kübar oleks eemaldatav. Päris sirgeid juukseid ka nukukesele teha ei tahtnud aga lõpuks tuli meelde Dropsi Imeline loom, õigemini selle tegelase saba. Edasi oli kõik juba väga lihtne. 
Riietuse osas oli soov, et nukk kannaks pluusi ja puhvpükse. Analoogne kostüüm oli Meekarul ning see andiski riietusele suuna ette.
Nõnda see nukuke mitmete uute detailidega sündiski. Mulle tohutult meeldivad väljakutsed ja nii vahva, kui tehakse põnevaid ettepanekuid. Selle nuku puhul sain jällegi ennast pisut proovile panna ja uusi nippe katsetada. Nii on see nukk mulle väga armsaks saanud ... nõnda on enamasti kõigi minu mänguasjadega, siiski kõnetab mõni vahel pisut rohkem :) Nagu see nukuke praegu.
Nukk sai umbes 33cm pikk. Riided ja kübar nagu eelnevalt mainisin, on eemaldatavad. Valmistatud on ta egiptuse puuvillast, täidiseks on lambavill. Ilusad pruunid silmad maalis Laura.

Ja kuna nukuke mulle endale tõeliselt meeldib, siis kirjutan ka juhendit. Ehk on teisigi, kes sooviksid oma väikesele preilile teha nõnda armsa kingituse. 
Siit ka üleskutse. Otsin uusi juhendite testijaid. Mul on ka mõned pisikesed tingimused, aga sellest kirjutaksin juba täpsemalt huvilistega :) Nii, et kel huvi ja tahtmist üht toredat mänguasja heegeldada, palun kirjutage mulle e-postile: ilunikerdused@gmail.com

Ilusat talve jätku! Mina tegelikult igatsen juba soojust. Õnneks tänane päikseline päev andis pisutki soojust ja  kohe hulga rõõmsama tuju :)

6 comments:

Ülle said...

Armas nukuke, vallatute lokkidega!

Triin said...

Ülle, tänan! Lokke sai jah rohkelt :)

Külli said...

Imearmas väike nukupreili :)

Kai:) said...

Super armas nukuke ja veel millise soenguga- jube nutikas-just sobiv nii väiksele lapsele!Ja kui vahva on alati see riietamise võimalus edaspidi koob ise midagi juurde:)!

Heli said...

Armas, mulle meeldivad ka rõivad, nagu vanaaegne rannakostüüm.

Triin said...

Suur tänu, Külli!

Kai, tänan! Riietumise võimalus on tõesti lastele üks suur boonus nukude juures :)

Heli, aitäh! Eksole, selline mõnus vanaaegse hõnguga nukk :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails